חיפוש
Close this search box.
ייעוץ סטארט אפ ייעוץ טכנולוגי השמה HR
להצעת מחיר חייגו:

ONE PAGER – מה זה אומר?

אחד האלמנטים החשובים ביותר בתהליך של חברת סטארטאפ הוא למעשה ONE PAGER שמהווה תקציר מנהלים מרוכז שמסכם את כל המידה החשוב בנוגע לחברה ולמיזם. המסמך הזה לרוב כולל את הרקע הכללי לבעיה שהמוצר או הרעיון באים לפתור. הוא מספר על גודל השוק, הפוטנציאל וגם מידע על חברי המיזם. מטרת המסמך היא למעשה לרכז את המידע הכי חשוב לגביו באופן שאפשר יהיה להבין את המסרים ממנו באופן הקל והמהיר ביותר.

ONE PAGER – כך תבנו אותו נכון

לא מעט חברות סטארטאפ מחפשות את ההכוונה לבניית ONE PAGER נכון כדי לשלוח את המסמך המרוכז והחשוב אל המשקיעים הרלוונטיים או הקרנות והארגונים כדי לגרום לאלו להתעניין ולקדם שיתוף פעולה.

מסמך זה חשוב שיכלול את פרטי החברה המלאים כולל לוגו, שם, כתובת, אתר ופרטי התקשרות. כמו כן, חשוב שיהיה תיאור קצר על המיזם במספר משפטים. החלק המהותי יותר הוא תיאור הבעיה שאותה מנסים לפתור, איך הפתרון שהמיזם מציע יכול לסייע ולבסוף מתן פרטים ונתונים על גודל השוק, קהלי היעד, המתחרים, היתרון התחרותי וכמובן המודל העסקי.

איך מציגים את הצורך במימון פיננסי?

בכתיבת ONE PAGER חשוב מאד להציג יתרון תחרותי ואסטרטגיית שיווק לפני שמציגים נתונים פיננסיים. לפני הכל, יש לציין איך אתם מתכוונים "למשוך" את קהלי היעד למוצר שדווקא אתם מציעים. רק לאחר שכבר תפסתם את עניין המשקיעים בנושא זה, אפשר להתחיל ולהציג את הנושא הפיננסי.

הסעיפים הפיננסיים צריכים לכלול כמה כולל הגיוס הכולל, כמה גוייס עד כה, על מה הכסף יצא ומה מחזור המכירות שלכם, או לפחות צפי. אבני הדרך במסמך הן לתאר מה השגתם, ומה העתיד צופן לכם.

למה כל חברת סטארט אפ צריכה את המסמך הזה?

חשוב שתזכרו שהאנשים שאתם פונים אליהם ומציגים את המסרים הם אנשים להם הזמן הוא מצרך מאד יקר ואין להם זמן לקבל פרטים שאינם רלוונטיים. אלו משקיעים שפוגשים עשרות חברות בכל חודש, ואפילו מספר חברות ביום. לא תמיד יש את היכולת לצלול לעומק כל הפרטים. יצירה של מסמך זה הקרוי ONE PAGER מאפשרת לכם, כמיזם, לרכז את היתרונות והיכולות של המיזם לדף אחד מזוקק ולשתף את המשקיעים בכל הפרטים החשובים ביותר שצריכים לעניין אותם, אך חשוב שתעשו את בדרך המעניינת ביותר.

כאשר אתם כבר נמצאים בסיטואציה בה יש לכם מיזם, ופתחתם חברת סטארט אפ אתם כבר בסיטואציה בה אתם כשרים לקבל ליווי מקצועי והכוונה כיצד לפעול. כיום כמעט כל חברה בעלת מיזם חדש זקוקה לייעוץ הנכון על מנת שבאמת תוכל להגיע אל המשקיעים הפוטנציאלים ואל קהל היעד המתאים. חברת Tech Summit המובילה בתחומה בישראל בליווי וייעוץ עסקי לחברות הייטק וחברות סטארט אפ מציעה שירות ברמה גבוהה, ומקצועיות ללא דופי בתחום זה. צרו קשר כבר כעת לליווי הטוב ביותר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן