חיפוש
Close this search box.
ייעוץ סטארט אפ ייעוץ טכנולוגי השמה HR
להצעת מחיר חייגו:

יוניקורן פירוש וכל מה שאתם צריכים לדעת

עולם ההייטק החדשני הולך ומתפתח בארץ ותוך כך, אנחנו נתקלים בלא מעט מושגים שאנחנו לא תמיד מכירים אותם. כשחושבים על יוניקורן פירוש חד הקרן תמיד עולה לפני הכל בראשנו, אך לא תמיד מדובר בחד הקרן, ומושג זה תמיד משאיר אנשים שרק מכירים את העולם הזה עם סימני שאלה לגביו. מהו היוניקורן בעולם הסטארט אפים וההייטק, איך הוא משפיע על העולם הזה ומה הכי חשוב לדעת עליו? מיד תגלו את כל הפרטים.

יוניקורן פירוש ומשמעות – לא רק חד קרן

המושג יוניקורן מזכיר לכם את חד הקרן הצבעוני והמנצנץ ולא בכדי, בעולם הסטארט אפ וההייטק. החיפוש אחר יוניקורן פירוש והבנה של המושג הוא חשוב, מדובר למעשה במושג המתאר חברת סטארט אפ שהשווי שלה הוא יותר ממיליארד דולרים וההערכה לרוב מתקיימת על סמך הזדמנויות צמיחה שהשוק צופה לה. ההערכה לרוב מגיעה מתוך ממימון של קרנות הון או כשהחברות הללו נרכשות ומבצעות אקזיט.

למה חד קרן הפך להיות מונח בעולם ההייטק?

המונח חד קרן הוטמע בעולם ההייטק על ידי משקיעה בהון סיכון ששמה איילין לי כאשר זו בחרה בחד הקרן כחיה נדירה כדי לתאר מיזמים נדירים ומצליחים. לא בכדי ישנם אנשים שכלל לא מאמינים שחד הקרן כלל קיימת כחיה, ומחפשים אחריה במגוון של דרכים, על אותו משקל ישנם אנשים המחפשים יוניקורן בעולם ההייטק והסטארטאפים על מנת לתאר חברה שהיא נדירה, מצליחה, ומביאה לעולם טוב ורגוע יותר.

האם ישראל היא המקום הטוב ביותר לפיתוח סטארטאפ שכזה?

ישראל הפכה בשנים האחרונות למדינה המבוקשת ביותר לייצוא "חדי קרן" כאשר באופן ממוצע כל 'יוניקורן' עשירי ברמה העולמית הוא למעשה תוצרת ישראל, משמע יוניקורן פירוש הוא מדינת ישראל כמרכז תעשיית הייטק עולמית שפשוט מביאה לעולם פתרונות לשיפור איכות החיים. ישראל היא אמנם מדינה קטנה אך מביאה עמה גיוון מקצועי בכל תחום בתעשייה. המוח הישראלי פורץ גבולות, ומביא להמצאות שכיום כבר אי אפשר לחיות בלעדיהן. 

חברת הייטק הוגדרה כיוניקורן, מה השלב הבא שלה?

חברות המוגדרות בתור יוניקורן יעברו תהליך הנפקה לציבור. תהליך זה מאפשר לציבור להחזיק בחלקים מסוימים מחברת הסטארט אפ ולאפשר השקעה של אנשים המעוניינים להשקיע במניות החברה.

בכל תהליך זה או אחר כאשר מדובר בחברות סטארט אפ והייטק, מומלץ להיות מלווים באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום על מנת לקבל את הייעוץ הנכון, ההכוונה המתאימה ובפרט כאשר מדובר בחברות שהן יוניקורן. חברת Tech Summit היא מהמובילות בתחום הייעוץ העסקי לחברות הייטק בכלל וחברות סטארט אפ בפרט. לליווי סבלני, אדיב ולצד מקצועיות ברמה גבוהה צרו קשר כבר כעת, כי חשוב שתהיו בידיים הטובות ביותר.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן