חיפוש
Close this search box.
ייעוץ סטארט אפ ייעוץ טכנולוגי השמה HR
להצעת מחיר חייגו:

אפליקציות תשלומים: לקבל תשלומים ללא עמלה

ישנם מקרים בהם אנחנו צריכים לקבל תשלומים ורוצים לעשות זאת כמו כל דבר בעולם שלנו, בלחיצת כפתור. הדבר רלוונטי לכולם אך בעיקר לבעלי עסקים אשר לא פעם מוצאים כי אין להם באמת צורך בעמדת סליקה פיזית. היום ישנם כל כך הרבה עסקים שעובדים מהבית, שמספקים שירות בעל מקום ולכן הם צריכים אפליקציות תשלומים שיהפכו את החיים שלהם לקלים הרבה יותר.

נתחיל מהחדשות הטובות ביותר, האפליקציות מאפשרות לבצע העברת תשלום והן עושות זאת בלי לקחת כל עמלה. עבור עסקים שמשלמים על כל העברה במחיר של ״עמלת שורה״, ברור כי מדובר בחדשות של ממש וכל זאת בקלות.

מה עוד מציעות אפליקציות תשלומים?

אלו שמעולם לא היו עצמאיים לא תמיד יבינו מה הבעיה לקבל תשלום. בפועל, כל בעלי העסקים יודעים כי מהרגע שהם ביצעו את העבודה או סגרו על עבודה עד לרגע התשלום עובר זמן. בזמן הזה חלק מהלקוחות שוכחים בכלל לשלם, חלק מתעלמים מההודעות השונות ומהצד של העצמאיים קבלת תשלום יכולה להיות עם תנאים שונים. מעכשיו כל זה משתנה וזאת בעזרת אפליקציות תשלומים המציעות:

  • קבלת תשלומים ללא מגבלה – בעוד שמערכות אחרות יכולות להגביל את העסקים עם תקרת הכנסות ובדיקות מעבר לתקרה זו, אפליקציות תשלומים מאפשרות לקבל תשלומים ללא מגבלה ממספר לקוחות רבים ובשווי בהתאם למה שהעסק מוכר.
  • קבלת תשלום ללא עמלה – כל עסק רוצה לצמצם את ההוצאות ובמקום הזה נכנסות האפליקציות המאפשרות לקבל את התשלום ללא כל עמלה. כלומר העסק יכול לפעול ולמכור ככל שירצה בלי לחשוש מעלויות נוספות.
  • תזכורת תשלומים בקליק – העסק יכול לראות מה מצב התשלומים בכל רגע נתון. זהו יתרון של אפליקציות תשלומים כשהן גם מאפשרות לשלוח תזכורת ללקוחות שלא שילמו וכל זאת בקליק אחד ומינימום התערבות מצד העסק.
  • זמינות מידית של התשלום – נקודה מהותית בתפקוד העסק היא זמינות הכספים. כדי להתנהל בצורה תקינה באופן שוטף העסקים יכולים ליהנות מזמינות מידית של כל תשלום וגם זאת בקליק אחד בתוך האפליקציה.
  • תהליך קל לכל הצדדים – ככל שהלקוח חווה חוויה פשוטה יותר בתהליך התשלום כך התהליך יהיה טבעי וללא בעיות. במקרה שהלקוח צריך לעבור מסכים רבים, לבצע פעולות שונות ומסתבך עם התשלום, העסק צריך להשקיע עוד זמן ומשאבים בתהליך שהאפליקציה חוסכת.

לעבוד עם האפליקציה המתאימה ביותר לעסק

כל עסק צריך לבחור את הכלים המתאימים ביותר לעבודה השוטפת שלו. אפליקציות תשלומים יכולות להשפיע על התפעול השוטף ולכן יש לבחור את האחת שיכולה להציע את התנאים הטובים ביותר. היום אין כל סיבה לשלם כספים עודפים על עמלות והכסף יכול להיות זמין באופן מידי.

כדאי לדעת כי בשימוש באפליקציה גם הלקוחות נהנים מתהליך תשלום פשוט וקל וכשהם מרגישים שנוח להם לשלם העסק משקיע בתהליך פחות מאמץ.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן